Rezerwacja na stronie obiektów noclegowych

Dlaczego warto dokonywać bezpośrednich rezerwacji na stronach obiektów noclegowych?

Odwiedzając portale pośredniczące w rezerwacji noclegów, jak np. booking.com można trafić na szereg utrudnień związanych z nadmiarem informacji oraz kroków potrzebnych do wykonania danej czynności. Dlatego najprostszym rozwiązaniem często okazuje się rezerwacja on-line bezpośrednio na stronie internetowej obiektu, którą niezwykle łatwo się obsługuje. Jeżeli podczas dokonywania zamówienia pojawią się problemy, istnieje możliwość skontaktowania się telefonicznie, przez komunikator on-line lub mailowo bezpośrednio z wykwalifikowaną obsługą recepcji. Dodatkowo użytkownik zyskuje pewność, że wybrany pokój na pewno będzie w pełni dostępny w dniu przyjazdu.

Zalety rezerwacji on-line przez stronę obiektu

Ważne kwestie podczas zamawiania noclegu przez internet to: rzetelność oraz wiarygodność informacji. Sprawdzone treści znajdują się najczęściej na stronie www konkretnego obiektu noclegowego. Można je także uzyskać podczas bezpośredniego kontaktu z pracownikiem recepcji. Na prośbę Kienta, personel przekaże istotne informacje na temat liczby wolnych miejsc w terminie podróży oraz wyposażenia pokojów i aprtamentów. Można również dowiedzieć się o szczegóły takie jak, czy budynek przystosowano dla osób niepełnosprawnych.

Powodów, dla których warto rezerwować on-line bezpośrednio przez stronę obiektu jest wiele. Należą do nich m.in. szerokie możliwości płatności za usługi. Znajdziemy kilka sposobów dokonywania transakcji, np. kartą kredytową lub debetową (bez potrzeby podawania wszystkich poufnych danych jak np. kod CVC/CVV), przelewem tradycyjnym lub za pomocą platform typu ePay (przelewy24, PayPal, uPay itp.). Płatności można dokonywać w walucie PLN lub EURO z dowolnego banku zagranicznego na terenie UE. Korzystając z zamówienia bezpośredniego, istnieje też możliwość rezerwacji miejsca parkingowego, które nie zawsze jest dostępne przy rezerwacji przez portale pośredniczące oraz wyboru śniadań.

Zamówienia bezpośrednie to oszczędność pieniędzy

Korzyścią zamawiania noclegu na stronie hotelu, hostelu czy apartamentów jest ponadto oszczędność pieniędzy. Dokonując w ten sposób rezerwacji, nie ponosi się żadnych kosztów ukrytych, jakie zwykle pobierają portale pośredniczące. Ponadto można zyskać rabaty przy kolejnych zamówieniach bezpośrednio w danym obiekcie noclegowym. Na przykład w przypadku rezerwacji w serwisie citycentralapartments.pl, nalicza się rabat w wysokości 5%. Jeśli ktoś już znajduje się w bazie klientów i decyduje się na więcej niż 5 noclegów, otrzymuje 7% zniżki. Przy 10 kolejnych pobytach rabat wzrasta już do 10%.

Często poprzez bezpośredni kontakt istnieje także możliwość anulacji rezerwacji bez ponoszenia kosztów – np. w terminie do 7 dni przed planowanym przyjazdem. Natomiast rezerwacja za pośrednictwem portali internetowych (booking.com, Airbnb.com itp.) wiąże się z poniesieniem dodatkowych kosztów, w szczególności, gdy wybiera się opcję bezzwrotną. Dodatkowo przy rezerwacji przez portal pośredniczący zostaje również pobrana prowizja jak np. na AIRBnB, która wynosi 15% kwoty całego noclegu – koszt ten ostatecznie ponosi Klient. W przypadku rezygnacji z noclegu lub dokonania zmiany terminu na inny (nawet z dużym wyprzedzeniem przed planowanym przyjazdem), pieniądze przepadają. Zamawiając bezpośrednio przez stronę obiektu Klient nie ponosi żadnych ukrytych kosztów ani nie płaci prowizji, a system anulacji jest całkowicie elastyczny – ponieważ dodatkowe opłaty nie występują w przypadku rezerwacji bezpośrednich na stronie Hotelu, a rzetelność informacji jest największa dlatego jest to bezsprzecznie jedna z najlepszych forma dokonywania rezerwacji noclegów we Wrocławiu.