Rezerwacje apartamentów

Witamy! W razie problemów z wyświetlaniem powyższego terminarza pobytu mogą też Państwo sprawdzić dostępność klikając tutaj. Nastąpi przekierowanie do serwisu partnerskiego booking.com, ale dzięki temu że przekierowanie będzie z naszej strony firmowej otrzymają Państwo rabat! Prosimy wpisać w polu uwag do rezerwacji „REZERWUJĘ BEZPOŚREDNIO”, a naliczymy Państwu 5% rabat na wszystkie usługi!

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dokonywania rezerwacji i z regulaminem korzystania ze świadczonych przez nas usług.

Dokonując rezerwacji oświadczają Państwo, że zapoznali się z naszym regulaminem i, że będą go Państwo w pełni respektować.

Rezerwacje mogą Państwo również dokonywać telefonicznie 663-348-459 lub e-mailowo: booking@citycentralapartments.pl – zachęcamy do rezerwacji bezpośrednich i skorzystania z atrakcyjnych rabatów oraz wzięcia udziału w naszym konkursie!

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami konkursu z nagrodami na 2018 r. „Wygraj 3 vouchery na pobyt we Wrocławiu”.

Apartamenty znajdują się w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym urządzanie imprez w miejscu zakwaterowania jest niedozwolone.

Kilka dni przed zameldowaniem nasz personel dokona preautoryzacji Państwa karty kredytowej (dotyczy rezerwacji dokonywanych za pomocą karty kredytowej) lub przyjmie kaucję przelewem (dotyczy pozostałych rezerwacji) w kwocie 300 zł. Jest to zwrotna kaucja na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. Kwota ta może zostać zatrzymana również w przypadku niestosowania się do regulaminu. Kaucja jest zwracana po zakończeniu pobytu.

WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI (Oferta Standard)

1. Rezerwacji można dokonać wysyłając zapytanie na booking@citycentralapartments.pl lub dzwoniąc bezpośrednio na numer +48 663348459. Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania w formularzu poprawnych danych oraz prawidłowych informacji, zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów.
2. Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności.
3. Ostatnim etapem kończącym proces rezerwacji, jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości usługi na konto: CitiBank 26 1030 0019 0109 8518 0510 5349, w tytule podając imię, nazwisko i termin rezerwacji.
4. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą (kartą kredytową/przelew na konto/przelew on-line) w ciągu 2 dni lub natychmiast po jej dokonaniu jeżeli data planowanego przyjazdu przypada w terminie oddalonym o mniej niż 7 dni.
5. Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo potwierdzenie dokonania rezerwacji na adres e-mial wskazany przy rejestracji.
6. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie +48663348459 lub mailowo booking@citycentralapartments.pl. Nie dotyczy „*oferty bezzwrotnej”.
7. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
8. Anulacja rezerwacji wiąże się z poniesieniem przez Gościa kosztu anulacji tj. 30% całej ceny za pobyt jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
9. W przypadku anulacji rezerwacji po terminie wskazanym w punkcie 8. lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w hotelu – hotel obciąży Gościa kosztami 100% ceny za cały pobyt.
10. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji i wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.
11. Wszelkie reklamacje dotyczące usługi prosimy składać drogą mailową na adres booking@citycentralapartments.pl Odpowiedź otrzymają Państwo w terminie do 14 dni.
12. Osoba dokonująca rezerwację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
13. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzane dane do systemu hotelowego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych hotelu (zgoda na przesyłanie ofert marketingowych hotelu).

*Oferta Bezzwrotna – tańsza o 10% od oferty standardowej, ale Gość zostanie obciążony przedpłatą będącą całkowitą ceną rezerwacji w dowolnym momencie. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w dowolnym momencie.