Rezerwacje

Witamy! Poniżej znajdują się linki oraz kalendarze dostępności naszych pokoi i apartamentów. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi dostępnościami, które pojawią się po wprowadzeniu interesującego Państwa terminu. Po wciśnięciu przycisku „sprawdź dostępność” nastąpi przekierowanie na naszą pełną ofertę w serwisie partnerskim booking.com, gdzie znajdują się pełne opisy, wyposażenie, zdjęcia oraz cenniki. Rezerwacje mogą Państwo również dokonywać telefonicznie 663348459 lub e-mailowo: booking@citycentralapartments.pl – Zapraszamy!
Uwaga: zameldowanie i odbiór kluczy odbywa się pod adresem: Kotlarska 40, 50-120 Wrocław (wejście od podwórza od ul. Igielnej, recepcja znajduje się na 1 piętrze i jest czynna 24h).

APARTAMENTY, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarzu poniżej.

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dokonywania rezerwacji i z regulaminem korzystania ze świadczonych przez nas usług.

Dokonując rezerwacji oświadczają Państwo, że zapoznali się z naszym regulaminem i, że będą go Państwo w pełni respektować.

Apartamenty znajdują się w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym urządzanie imprez w miejscu zakwaterowania jest niedozwolone.

Kilka dni przed zameldowaniem nasz personel dokona preautoryzacji Państwa karty kredytowej (dotyczy rezerwacji dokonywanych za pomocą karty kredytowej) lub przyjmie kaucję gotówką na recepcji (dotyczy pozostałych rezerwacji) do kwoty 500 zł. Jest to zwrotna kaucja na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. Kwota ta może zostać zatrzymana również w przypadku niestosowania się do regulaminu. Kaucja jest zwracana po zakończeniu pobytu.

WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI (Oferta Standard)

1. Rezerwacji można dokonać wysyłając zapytanie na booking@citycentralapartments.pl lub dzwoniąc bezpośrednio na numer +48 663348459. Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania w formularzu poprawnych danych oraz prawidłowych informacji, zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów.
2. Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności.
3. Ostatnim etapem kończącym proces rezerwacji, jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości usługi na konto: CitiBank 26 1030 0019 0109 8518 0510 5349, w tytule podając imię, nazwisko i termin rezerwacji.
4. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą (kartą kredytową/przelew na konto/przelew on-line) w ciągu 2 dni roboczych lub natychmiast po jej dokonaniu jeżeli data planowanego przyjazdu przypada w terminie oddalonym o mniej niż 7 dni.
5. Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo potwierdzenie dokonania rezerwacji na adres e-mial wskazany przy rejestracji.
6. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie +48663348459 lub mailowo booking@citycentralapartments.pl. Nie dotyczy „*oferty bezzwrotnej”.
7. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
8. Anulacja rezerwacji wiąże się z poniesieniem przez Gościa kosztu anulacji tj. 30% całej ceny za pobyt jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
9. W przypadku anulacji rezerwacji po terminie wskazanym w punkcie 8. lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w hotelu – hotel obciąży Gościa kosztami 100% ceny za cały pobyt.
10. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji i wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.
11. Wszelkie reklamacje dotyczące usługi prosimy składać drogą mailową na adres booking@citycentralapartments.pl Odpowiedź otrzymają Państwo w terminie do 14 dni.
12. Osoba dokonująca rezerwację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
13. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzane dane do systemu hotelowego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych hotelu (zgoda na przesyłanie ofert marketingowych hotelu).

*Oferta Bezzwrotna – tańsza o 10% od oferty standardowej, ale Gość zostanie obciążony przedpłatą będącą całkowitą ceną rezerwacji w dowolnym momencie. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w dowolnym momencie.